سفارش تبلیغ
صبا ویژن
AGHLY
اخلاص، رازی از رازهای من است که آن را به قلب هریک ازبندگانم که دوستش داشته باشم، می سپارم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله ـ به نقل از جبرئیل از خداوند نقل می کند ـ]

دیوانگان جنگ 33 روزه


این ماجرا توسط حجه اسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران بدونه واسطه  ازسید حسن نصرالله شنیده ودر کلاس درس تفسیر برای شاگردان خود بیان کردند رابرایتان بازگو می کنم .


شبکه تلویزیونی اسرائیل بصورت مستقیم برنامه ای را با نام    اثرات جنگ 33 روزه بر رژیم اسرائیل پخش می کرد.


در این برنامه قسمتی بود که به دیوانگان جنگ باحزب الله ارتباط داشت.


گزارشگر این شبکه با یکی از سربازانی که به قول آنها در جنگ روانی شده بود مصاحبه ای را ترتیب داده بود واز او سئوال کرد مشکل شما در جنگ چه بود که به این روز افتادید؟


واو شروع به تعریف داستانی تأمل  برانگیزکرد وگفت که با یک گروه از نیروهای ویژه وبا استفاده از مدرنترین جنگ افزارها درصدد آن برآمده بودیم تا با یک حمله عمقی به درون خاک لبنان مقاومت نیروهای حزب الله را در هم بشکنیم.


با شروع این حمله به مواضع حزب الله ونفوذ در خاک لبنان نیروهای ما خبردادند که دشمن دیده شد. من نیز به محلی که دشمن دیده شده بود موضع گرفتم ودیدم حدود پانزده مرد سفید پوش که به دستانشان شمشیر داشتند به سوی ما حرکت می کنند ونیروهای ما نیز به شدت به سمت آنها آتش می کردند ولی سلاحهای ما بر آنها تاثری نداشت وآنها همچنان به سمت ما می آمدند وبه ما رسیدند وتعدادی از نیروهای ما را کشتند ودر این حال سرباز اسرائیلی دست قطع شده خود را بالا آورد وگفت :این دستم توسط یکی از آنها قطع شده است که در این موضوع با دقت بیندیشیم ومی توانم این موضوع را با آیات قرآن کریم که در جنگ بدر خداوند فرمودند: که فرشتگان را درمیان مسلمین قرار دادیم تا مایع ترس دشمنان گردد. ‌‌(آل عمران 121 تا 125)  




 
ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½:  |  شنبه 87 اردیبهشت 21  ساعت 3:38 عصر 

    ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½اگ
ابن سینا و تشیع دوازده امامی
[عناوین آرشیوشده]